دانشجوی مدیریت IT

وبلاگ دانشجویان مدیریت فناوری اطلاعات

دانشجوی مدیریت IT

وبلاگ دانشجویان مدیریت فناوری اطلاعات

ادای احترام کمپانی اپل به استیوجابز در سالگرد مرگ او

اکنون زمانیست که درست یکسال از درگذشت، مرد اول کمپانی اپل، بنیانگذار و توسعه دهنده این کمپانی استیو جابز می گذرد، ۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ در ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۹۰ ما نیز با این پست ” خداحافظ اسطوره” با مرد دوست داشتنی دنیای تکنولوژی به خصوص تکنولوژی تلفن های همراه هوشمند، وداع کردیم.

کمپانی اپل جهت بزرگداشت سالگرد درگذشت استیو جابز، ویدیویی در صفحه اول سایت اپل، قرار داده است که گزیده ای از سخنرانی های او در مجامع مختلف است. این ویدیو که ۱٫۴۵ دقیقه است، نامه کوتاهی است از مدیر عامل کنونی کمپانی اپل Tim Cook در راستای مرور خاطرات استیو جابز است که از اینجا می توانید آنرا مشاهده کنید.

 

 

اولین سالگرد استیو جابز، بنیان گذار کمپانی اپل

او در این ویدیو می گوید:

امروز یکسال از درگذشت استیو جابز می گذرد، امیدوارم افراد زیادی تحت تاثیر تغییراتی که او در راستای داشتن دنیای بهتر بودجود آورد باشند، یکی از بزرگترین هدایایی که استیو جابز به جهان داده است، اپل است، کمپانی که نشات گرفته از خلاقیت ها و توانایی هایی بوده است، که حالا مسئولیت ما را در نگهداری از آن بسیار بالا برده است، ما همه تلاشمان را در راستای تولید محصولات فوق العاده با عشق و علاقه به مشتریانمان انجام خواهیم داد، این ادای احترامی خواهد بود به خاطرات استیو و تمام چیزهایی که او برایشان ایستاد..

منبع: GsmArena

ترجمه و ویراستاری پارسی: بازارمازار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد